Ystävällinen ja helposti lähestyttävä asiakaspalvelu on toimintamme perusta. 96 % asiakkaistamme suosittelee meitä ja palveluasenteen arvosanamme on 9+!
- Tyytyväisiä asiakkaita 91%
- Kuinka moni nykyasiakas suosittelee Auctoraa 89%
- Asiakkaat pilvipalveluissa 93%
Puolueeton asiakastyytyväisyystutkimus 2021
Mukautuvaa palvelua

Meiltä niin kirjanpito- kuin palkanlaskentapalvelut
Tiedämme, että yrityksillä on monenlaisia tarpeita ja pystymme auttamaan sinua, oli kyseessä sitten perinteinen kirjanpito tai myyntiprojektien suunnittelu. Ammattitaitoinen ja huolehtiva kirjanpitäjä on korvaamaton apu, ja kun esimerkiksi palkkahallinto ja palkanlaskenta ovat osaavissa käsissä, voit huoletta keskittyä yrityksen muuhun toimintaan! Hinnoittelumme on läpinäkyvää ja laskut tulevat helppolukuisessa muodossa. Toimintamme on rakennettu henkilökohtaisen palvelun ympärille, jossa nimetyt henkilöt hoitavat yrityksesi asioita ja tulkitsevat usein monimutkaiseltakin tuntuvia viranomaispäätöksiä.
Palveluumme kuuluu haluttaessa myös asiakkaan tiloissa ja asiakkaan järjestelmällä tehty taloushallinto. Auctoran kirjanpitäjät ja asiantuntijat ovat alansa huippuammattilaisia. Kehitämme myös jatkuvasti uusia innovatiivisia ratkaisuja asiakkaidemme haasteisiin.
Tilitoimisto Auctora tarjoaa mukautuvat kirjanpito-, reskontranhoito- ja palkanlaskentapalvelut! Rakennamme yhdessä juuri sinulle sopivan palvelukokonaisuuden. Etsitpä sitten uusia, kustannustehokkaita toimintatapoja, alan viimeisimpiä ohjelmistoja tai nopeata puhelinneuvontaa, me autamme.
Toimialueenamme on niin pääkaupunkiseutu Helsinki, Espoo & Vantaa kuin koko Suomi!
Kun etsit ystävällistä ja kokonaisvaltaista palvelua, soita 040 5395506 tai lähetä meille viesti! Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Me Auctoralla tuemme sinua kaikissa yrityksesi vaiheissa

Auctora, sinun tilitoimistosi
Missiomme on olla yrittäjän luotettava kumppani yritystoiminnan kaikissa vaiheissa, nyt ja tulevaisuudessa, hyödyntäen toiminnassamme alan viimeisintä osaamista ja tekniikkaa.
Palvelumme kattaa laajasti yritysten hallinto- ja neuvontapalvelut. Erityisosaamistamme ovat talous- ja palkkahallinnon palvelut. Meiltä saat sähköisen taloushallinnon palvelut saumattomaan ja joustavaan yhteistyöhön. Panostamme erityisesti henkilökohtaiseen palveluun. Olipa tilanne millainen tahansa, meidän kanssamme et jää yksin.
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä ratkaisu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tilitoimisto Auctoran toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu: Helsinki, Espoo, Vantaa, sekä koko Suomi. Asiakaskuntamme koostuu kaiken kokoisista yrityksistä.
Toimialakohtaiset palvelupakettimme
Tarjoammme asiakkaillemme matkailu- ja ravintola-alalla sekä hoiva-alalla valmiita, kustannustehokkaita palvelupaketteja. Alalla käytetyt ohjelmat ovat yhdistettyinä automatisoituun taloushallinto-ohjelmaan. Manuaalisen tiedon syöttäminen on historiaa ja virheet minimoituu valmiilla, tuetulla ja helppokäyttöisellä ratkaisulla.
MaRa-Kirjanpito
palvelukokonaisuus on kehitetty matkailu- ja ravintola-alan erityistarpeita silmällä pitäen.
HoiVa Talous
palvelukokonaisuus on hoiva-alan erityistarpeita silmällä pitäen.
Tutustu myös tuotteisiimme
Me Auctoralla kehitämme palveluamme jatkuvasti. Useiden vuosien kokemuksella olemme havainneet asiakkaillamme tarpeita, joita perinteinen tilitoimisto ei pysty täyttämään. Me olemme yhdistäneet voimamme alansa ammattilaisten kanssa ja luoneet joukon tuotteita, joita jokainen yritys jossain vaiheessa tarvitsee.
Lue lisää tuotteistamme Tuotteet -sivulta.
Laskutaivas on Suomen nykyaikaisin, automatisoitu, digitaalinen taloushallinnon pilvipalvelu.
Auctora Kassa -järjestelmä on markkinoiden helppokäyttöisin, monipuolinen ja automatisoitu MaRa kassapaketti.
Auctora Turva -laskurahoitus on helppo ja tehokas tapa turvata yrityksesi kassankierto.
Auctora EasyPalkka-palvelu on ohjelmisto ja asiantuntijatuki yhdessä paketissa. Helppoa ja huoletonta palkanmaksua!
”Nykyisin pystyn hoitamaan kirjanpidon juoksevat asiat autosta käsin ja turhat juoksut kuittien perässä ovat loppuneet.”
Tilitoimiston vaihto
Haluatko osaksi tyytyväisten asiakkaidemme joukkoa? Me autamme sinua. Hoidamme palvelun siirron hienovaraisesti valtakirjalla, ja olemassa olevat kirjanpidon ja palkkalaskennan tiedot siirretään sovittuna ajankohtana Auctoran palveluun. Siirto onnistuu hyvin myös kesken tilikautta. Nykyisin yli 60 % vaihdoista tehdään kesken tilikautta.