Auctora -kirjanpitäjien vinkit ja uutiset

Viimeisimmät uutiset meiltä ja alalta

 

Auctoran uutiset

Auctora kuuluu alhaisempaan riskiluokkaan

Auctora kuuluu alhaisempaan riskiluokkaan

Suomalaisyrityksistä vain pieni osa kuuluu Dun & Bradstreetin kansainvälisesti tunnettuun alimpaan riskiluokkaan 1. Auctora on yksi niistä.

D&B on vuodesta 1993 lähtien luokitellut ajantasaisesti Suomalaisyritysten luottotasoja

 

 

Auctoran toimialakohtainen kirjanpito on saanut asiakkailta kiitettävää palautetta

Auctoran toimialakohtainen kirjanpito on saanut asiakkailta kiitettävää palautetta

Vuonna 2016 Auctora julkisti kaksi toimialakonseptia. MaRa kirjanpito jonka kohderyhmänä on ravintola ja majoitusala sekä Raksa kirjanpidon joka palvelee monipuolisesti rakennusalalla toimivia yrityksiä. Palveluissa ollaan kiinnitetty erityistä huomiota asiakkailta saatuihin palautteisiin ja pitkään kokemukseen toimialoilta, sekä oikeanlaisiin tietoteknisiin järjestelmiin.

Asiakkaiden suusta kuultua

”vihdoin kokonaisuus pelaa niin että muistamme laskuttaa kaikki työmaamme kulut”

(Rakennusliike)

”MaRa raportti kertoo kaikki tarvittavat tiedot mitä yrityksemme tarvitsee”

(Ravintoloitsija)

”Auctoran palvelu on antanut meille aivan uuden näkökulman jälkilaskentaan”

(Maanrakennusliike)

”Olette ensimmäinen tilitoimisto jonka termejä ymmärrämme”

(Catering yrittäjä)

 

www.marakirjanpito.fi

www.raksakirjanpito.fi

 

Auctoran iloiset asiantuntijat Hannu ja Jussi tulevat mielellään esittelemään palvelut. Ota yhteyttä

hannu.havukoski@auctora.fi

juhana.marttinen@auctora.fi

Verkkokaupan ja taloushallinnon ohjelmien yhdistämien on nyt helppoa

Verkkokaupan ja taloushallinnon ohjelmien yhdistämien on nyt helppoa

Verkkokaupan ja taloushallinnon yhdistäminen

 

Tehokkaan ja tuottoisan liiketoiminnan ytimessä ovat sujuvat prosessit. Siinä missä erilaiset ohjelmistot helpottavat ja selkeyttävät osaprosessia niin kirjanpidon kuin myynnin osalta, tuovat ne myös lisätyötä tiedon päivittämisen osalta.

 

Tiedonsiirron automatisoinnilla säästetään aikaa ja resursseja tuottavampaan työhön, vältetään virheet olennaisissa tiedoissa sekä saadaan entistä ajankohtaisempaa tietoa talouden seurantaan.

 

Tiedonsiirron automatisoinnin hyödyt

  • Aikaa ja resursseja säästyy tuottavampaan työhön, kun voit käyttää työtuntisi tehokkaammin.
  • Keskimäärin tiedon päivittämiseen ja hallinnointiin ohjelmistojen välillä kuluu viikottain 3-10 tuntia. Oman säästösi voit käydä laskemassa laskurilla www.flashnode.com/saastolaskuri
  • Aina ajantasaiset ja oikeat tiedot – kaikissa ohjelmistoissa
  • Tiedot ovat päivitetyt ja identtiset keskenään, huolimatta siitä missä tietoa hallinnoidaan ja käsitellään.
  • Reaaliaikainen näkymä taloushallintoon
  • Kun talousdata on ajantasaisesti myös kirjanpitäjällä, ei taloutta seurata enää peruutuspeilistä, vaan fokus keskittyy nykyhetkeen ja ennakointiin. Tämä luo mainiot puitteet liiketoiminnan kasvattamiseen!
  • Mikäli haluat tietää lisää, soita tai lähetä sähköposti Hannulle. Puh: 040 539 5506, email: hannu.havukoski@auctora.fi.

 

 

Liittymät ja tiedonsiirrot verkkokauppoihin

procountor ja flasnode

lemonsoft ja flasnode

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avoimet hakemukset

Auctora rekrytoi

Oletko kiinnostunut urasta Auctorassa? Rekrytoimme tasaiseen tahtiin taloushallinnon osaajia erityisesti kirjanpitäjän, reskontranhoitaja ja palkanlaskennan tehtäviin. Vaadimme työntekijöiltämme rautaista ammattitaitoa, mutta henkilöstömme on yhtä suurta perhettä, eikä ketään jätetä yksin.

Seuraa tätä palstaa avoimien työpaikkojen suhteen.

Avoimet työhakemukset voi lähettää osoitteeseen info (a) auctora.fi. Liitä mukaan saatekirje, CV sekä mahdolliset suositukset. Otamme sinuun yhteyttä.

Auctora Facebookissa

1 päivä sitten

Tilitoimisto Auctora Oy
Katso Facebookissa
·Jaa

2 viikkoa sitten

Tilitoimisto Auctora Oy

Hyvää itsenäisyyspäivää! ... Näe enemmänNäe vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

2 viikkoa sitten

Tilitoimisto Auctora Oy
Katso Facebookissa
·Jaa

4 viikkoa sitten

Tilitoimisto Auctora Oy

Hyvää pikkujouluaikaa toivottaa Auctoran porukka ja terkkuja meidän pikkujouluista. Olihan mahtava skaba👍🤗😁 meillä on ihan paras jengi 🙌 ... Näe enemmänNäe vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

1 kuukausi sitten

Tilitoimisto Auctora Oy
Katso Facebookissa
·Jaa

1 kuukausi sitten

Tilitoimisto Auctora Oy

HELPOTA TALOUSHALLINTOA – TURVAA SAATAVASI LASKUN ERÄÄNTYMISEN JÄLKEEN

Tuskailetko monimutkaisen taloushallinon parissa? Saatavien hallinta on hankalaa, mutta perintätoimien käyttäminen arveluttaa? Tehokas ja käytännöllinen perintäpalvelu on ratkaisu saatavien hallintaan liittyviin ongelmiin.

Perinnän käyttäminen ei ole enää lainkaan harvinaista. Perintä osana taloushallintoa on viime aikoina laajasti yleistynyt, ja lähes kaikki isot ja pienet säännöllisesti laskuttavat yritykset käyttävät palveluja. Perintäpalvelujen käyttäminen onkin lähes väistämätöntä, kun asiakkaiden ja laskujen määrä kasvaa.

Tehokas ja toimiva perintäprosessi

Toisin kuin moni meistä uskoo, perintäpalvelun käyttäminen ei suinkaan ole vaikeaa tai aikaa vievää. Nykyaikaisten, sähköisten perintäpalvelujen avulla saatavien hallinta on helppoa ja edullista.

Auctora Turva -perintäpalvelun avulla rahat kotiutuvat yrityksesi kassaan nopeasti. Ohjelmisto mahdollistaa automatisoidun perinnän, mikä puolestaan säästää kallisarvoista aikaasi. Myös työnteon mielekkyys säilyy, kun työaikaa vapautuu itselle merkityksellisten tehtävien hoitamiseen.

Monipuolista ohjelmistoa voidaan muokata omia tarpeita vastaavaksi. Ohjelmaan on esimerkiksi mahdollista merkitä valmiiksi aikarajat, joiden umpeuduttua muistutukset ja perintäkirjeet lähtevät matkaan automaattisesti. Automatiikasta voidaan tarvittaessa myös poistaa tietyt asiakkaat, joihin perintätoimia ei haluta kohdistaa.

Tilitoimiston ja perinnän yhteistyö

Palvelun ovat kehittäneet yhteistyössä Tilitoimisto Auctora Oy sekä perintätoimisto Visma Duetto. Palvelu on asiakkaalle monin tavoin hyödyllinen – asiakas saa käyttöönsä samanaikaisesti ammattilaisten neuvot niin taloushallinnossa kuin saatavienhallinnassa.

Ottamalla Auctora Turva -perinnän osaksi taloushallintoasi, saat käyttöösi valmiiksi mietityn ja toimivan perintämallin. Palvelu sisältää kaikki saatavien hallinnassa tarvittavat työkalut: muistutukset, perintätoimenpiteet sekä maksujen valvonnan. Auctora Turva on saatavilla suoraan useista taloushallinnon ohjelmistoista ilman kalliita käyttöönottoprosesseja.

Kiinnostuitko? Tutustu tarkemmin www.auctora.fi/turva – Auctora Turva -perinnän avulla varmuutta ja tehokkuutta yrityksesi kassankiertoon!
... Näe enemmänNäe vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

2 kuukautta sitten

Tilitoimisto Auctora Oy

Kilpailu Ravintola- ja Majoitusalalla on kiristynyt viimevuosina. Nyt jos koskaan on yrittäjien oltava hereillä yrityksen talouden lukujen kanssa. Jo pieniltä tuntuvat kustannusmuutokset vaikuttavat kannattavuuteen, ja siksi niiden seurannan täytyy olla yrittäjän omissa käsissä.

MaRa-Kirjanpito mahdollistaa yrityksen talouden ja katteiden seurannan kustannustehokkaasti.
... Näe enemmänNäe vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

2 kuukautta sitten

Tilitoimisto Auctora Oy
Katso Facebookissa
·Jaa

5 kuukautta sitten

Tilitoimisto Auctora Oy

Tilitoimisto Auctoralle on myönnetty Suomen Vahvimmat Sertifikaatti. Vain 12 % suomalaisista yrityksistä täyttää sertifikaatin tiukat kriteerit. Luokitus on merkki yrityksen erinomaisista taloudellisista tunnusluvuista, positiivisista taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Sertifikaatti myönnetään ainoastaan parhaista parhaille ja olemme erittäin tyytyväisiä saatuun tulokseen, kommentoi toimitusjohtaja Markus Heiman ... Näe enemmänNäe vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa